W jaki sposób mogę zwrócić towar i w jakich okolicznościach?
Kupującemu przysługuje prawo zwrotu do 14 dni od daty otrzymania towaru. Możliwość zwrotu obowiązuje tylko i wyłącznie przy zakupie na paragon, towar zamówiony z fakturą na firmę nie podlega zwrotom. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący i nie może być ona za pobraniem. Aby rozpocząć procedurę zwrotu wystarczy napisać do nas maila z informacją. Następnie wysłać fabrycznie zapakowany i nienoszący śladów użytkowania towar oraz formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu. Po sprawdzeniu przez nas przesyłki zwrotnej, kupujący w ciągu 14 dni otrzymuje zwrot wpłaty
Jakie są dostępne formy płatności?
Przelew tradycyjny, Przelewy24, płatność za pobraniem
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
W przypadku reklamacji należy powiadomić nas mailowo bądź telefonicznie
Czy mogę odebrać towar osobiście?
W wyjątkowych sytuacjach jest możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie mailowym bądź telefonicznym
Czy dostanę zniżkę przy większym zamówieniu?
W przypadku większych zamówień ceny ustalamy indywidualnie drogą mailową
Co zrobić, gdy paczka przyszła uszkodzona?
Kupujący zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera i ewentualnie do spisania protokołu szkody, który jest podstawą do reklamacji
Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
Zamówienia są realizowane na bierząco każdego roboczego dnia. W przypadku towaru dostępnego w magazynie realizacja wynosi najczęściej do 24h. Średni czas dostawy za pośrednictwem przewoźników GLS oraz InPost wynosi 1-2 dni robocze, Poczta Polska 2-3 dni robocze. Jeśli zakupionego towaru nie ma w magazynie i czas realizacji się wydłuża, kontaktujemy się z klientem
Czy mogę anulować zamówienie?
Anulowanie zamówienia jest możliwe. Należy skontaktować się z nami mailowo
Gdzie znajdę informacje o mojej przesyłce?
Wszystkie informacje odnośnie statusu zamówienia będą na bierząco przychodziły mailowo. Status przesyłki jest możliwy do sprawdzenia na stronie przewoźnika
Czy jest możliwość zakupu hurtowego?
W przypadku zamówień hurtowych zapraszamy do kontaktu mailowego bądź telefonicznego
Czy mogę wymienić towar?
Wymiana towaru jest możliwa. Wystarczy zgłosić taką chęć mailowo bądź telefonicznie
Co zrobić, gdy mam problem ze złożeniem zamówienia?
W przypadku problemów ze złożeniem zamówienia zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Jest możliwość złożenia zamówienia tradycyjnie przez telefon lub poprzez wiadomość mailową
Jakie są dostępne formy wysyłki?
Paczki wysyłamy za pośrednictwem firm: GLS, InPost oraz Poczta Polska
Czy mogę zamówić towar za granicę?
Realizujemy wysyłki za granicę. Aby złożyć takie zamówienie wystarczy napisać do nas maila bądź zadzwonić. Koszt wysyłki zagranicznej ustalany jest indywidualnie